בישום הבית

מפיצי ריח – עולם שלם של אפשרויות, אז כיצד בוחרים?

אם יש דבר אחד וודאי הרי שזו המודעות ההולכת והגוברת של מפיצי ריח שהפכו למוצר  חובה בכל בית ועסק.

כשמדובר על בחירת אופי לבית ולעסק ניחוחות הם דבר בלתי נפרד מיצירת האווירה המושלמת.

המוצר המספק תחושת רוגע, נינוחות, שלווה וכמובן שאי אפשר להתעלם מהנראות והאלגנטיות של מפיצים אלה.

על מנת למקסם יתרונות אלה, חשוב מאד להבין את מגוון הניחוחות שעומדים בפניכם.

לפני הכל – מה אתם אוהבים?

על מנת להתאים את הניחוח המתאים ביותר, אצלנו תוכלו למצוא מבחר עצום של ריחות, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, החל מהרמוניית המדבר, ריח בית מלון, ניחוח סבון מפנק, ניחוח פרש, פרש מורנינג, פרש אייר, פיור סנס ועוד מגוון של אפשרויות נוספות.

אז איך בעצם תוכלו לדעת, מבלי להריח, איזה ריח לבחור? כמובן שאתם מוזמנים לגשת לאחד מסניפי הרשת ולבדוק בעצמכם, אך אם אתם מעוניינים ברכישה אונליין.

אופציה ראשונה היא כמובן ללכת על המלצות או ניחוחות 'הקאלט' שלנו (כדוגמת בית מלון ניחוח פרשי  המעניק תחושת חופש, הרמוניית המדבר בעל ניחוח מתקתק, 'פריש מורניג' בעל ניחוח יסמין נקי ופרש ועוד).

השלב השני – היכן נשים את המפיץ?

אחרי שעברנו את המכשול הראשון, בחירת הניחוח של מפיץ הריח או לחילופין – בחירה של כמה ריחות,  הרי שצריך להבין שלכל מפיץ ריח צריך להיות ממוקם לפי גודל החלל שהוא מכסה.

ישנם לא מעט מקרים בהם אנשים קונים מפיץ ריח עם ריח מדהים, אך הם שמים את המפיץ בחלל גדול מדי ולא מבינים מדוע הם לא מצליחים ליהנות מהריח שהוא מפיץ או לחילופין ששמים את המפיץ בחלל קטן מדי והריח מחניק.

חשוב להבין – מפיץ הריח שרוכשים מוכרח להיות תואם לחלל בו הוא ממוקם כדי להוציא ממנו את המיטב..

לדוגמא: דיפיוזר מקלות עץ – לרוב נשים אותו בחללים קטנים יותר, אינטימיים, כמו למשל: חדרי שינה, אמבטיות ושירותים וכיוצא בכך. הסיבה לכך פשוטה: יכולת הפצת הריח של מפיצים אלה חייבת להיות תואמת לחלל. הפצת הריח תהיה לא "אגרסיבית מדי" ולא מורגשת.

חללים גדולים – מה הפיתרון?

מפיצי ריח לחללים גדולים מתחלקים לשניים – הראשונה, דיפיוזר מקלות עץ. במקרה ובוחרים באופציה זו, היא צריכה להיות עם בקבוק גדול עם מקלות עץ גדולים מאד שאותם יהיה להפוך כל מספר ימים.

אופציה נוספת היא מפיצי ריח חשמליים. דיפיוזר חשמלי מאפשר לנו לבצע תכנות חכם הכולל: תכנות של ימים ספציפיים, שעות, דקות, שניות ואפילו תוכניות שונות  לדוגמא: שהמכשיר יעבוד רק בבוקר ולאחר מכן בלילה .

רבים שואלים – למה לי להשקיע במפיץ ריח רגיל או חשמלי כאשר ניתן, למשל, להשתמש במטהרי אוויר או לחילופין בקטורת? התשובה לכך היא פשוטה – הפצת הריח על ידי אחת מהאפשרויות שציינו לאורכו של המאמר היא הרבה יותר נוחה ולא דורשת עבודה מצידכם. לדוגמא, מפיץ ריח חשמלי הוא מתוזמן לפי שעות שאנו קובעים.

יש לכם טיפים נוספים בשבילנו? התשובה היא – כן!
ישנם המון סוגי מפיצי ריח אך הטיפ החשוב ביותר היא לרכוש מחברה שיש לה שם בתחום והסיבה לכך פשוטה – לרוב חברות איכותיות לא ימהלו את השמן עם מים ולכן הריח יופץ בצורה חזקה יותר ולאורך זמן.

חזרה לרשימה