מדריכי נקיון

תהליך הכביסה – מה השימוש של כל מוצר?


למה מרכך כביסה חשוב?

מרכך כביסה הוא חלק חשוב מתהליך הכביסה ויש לו מספר יתרונות חשובים לבגדים שלנו. המרכך עוזר לשמירה על רכות הבגדים בכך שהינו מכיל רכיבים שמטפטפים על הבד ומשאירים אותו רך ונעים למגע. השימוש במרכך מאריך את חיי הבגד, מאפשר שמירה על גמישות הבדים ומונע מהם להתקלף או להתקמט. בנוסף, המרכך מגן על הבגדים מפני נזקים כימיים שעשויים להתרחש בתהליך הכביסה ומפני פגיעות כגון כתמים קשים. בנוסף לניקוי הבדים, המרכך משאיר על הבגדים ריח נעים ומרענן שמחזיק לאורך זמן.

מה ההבדל בין ייבוש כביסה בחוץ לבין המייבש ?

ישנם הבדלים משמעותיים בין ייבוש הבגדים בחוץ לבין ייבוש במייבש. כאשר מייבשים את הבגדים בחוץ, הם מושפעים מתנאי האוויר ומגיעים לייבוש טבעי.
ייבוש במייבש, עשוי להסיר חלק מהריח הנעים של המרכך. עם זאת, בחירת מרכך איכותי עם טכנולוגיית ריח משודרגת יכולה להבטיח שהבגדים ישמרו על ריחם הנעים גם לאחר היבוש במייבש.

רמות ריכוז חומר שונות:

חשוב להבין שישנם הבדלים משמעותיים בין רמת ריכוז החומר של מרככי הכביסה. כל אחד מגיע עם רמת ריכוז שונה המשפיעה על יכולת הניקוי ושמירה על הבגדים בניחוח עוצמתי לאורך זמן.

ישנם אנשים שאוהבים ניחוח עוצמתי במיוחד ובוחרים במרכך הבוסטר של ג'ונסון קלין, המרוכז פי 8 ממרכך כביסה רגיל ומספק עוצמה מרובה בשמירה על רכות הבד, הסרת כתמים וניחוח עוצמתי. מומלץ לשים פקק אחד בכל כביסה.

לעומת זאת, ישנם אנשים שפחות מתחברים לניחוח חזק ודומיננטי ולכן מעדיפים מרכך כביסה מרוכז פי 2 שמכיל 4 ליטר. מרכך כביסה זה גם מאפשר ניקוי מקסימלי של הבית ומעניק לבגד חווית בישום שמלווה אותו לאורך כל היום. 


שימוש בג'ל כביסה להשלמת התהליך:

להשלמת הפעולה מומלץ להשתמש בג'ל כביסה, זהו צעד חשוב ויעיל בחיבור בין ניחוח של מרכך הכביסה לבין ג'ל הכביסה.

ראשית, ג'ל הכביסה מסייע בניקוי עמוק ומורחב של הבגדים, מסייע בהסרת כתמים עמוקים ולכלוך עיקש מהבד. מרכך הכביסה מעניק בעיקר רכות וגמישות לבד בנוסף לניחוח עוצמתי.

שנית, ג'ל הכביסה גם הוא מעניק לבגד ריח נעים ומרענן המתמשך לאורך זמן. כאשר משתמשים בשני המוצרים ביחד, ניתן להשיג תוצאות מרשימות של ניקוי ושמירה על הבגדים. ג'ל כביסה מחוזק וריחני של ג'ונסון קלין נותן תוצאה מקסימלית לתהליך הכביסה.

 

למה צריך מבשם בדים?

לכאורה, נראה כי הישארות ניחוח הכביסה על הבגדים לאחר ייבוש היא משימה מאתגרת, אך אין צורך להילחץ! מבשם בדים יעיל במיוחד לאחר ייבוש מוחלט של הבגד וניתן לרענן את הריחות בבית גם על הספות, וילונות, סדינים וכריות. שפרית אחד של מבשם הבדים והבית מקבל תחושה רעננה ולאורך זמן.

מבשם כביסה משמש לשמירה על ניחוח הבגדים גם לאחר סיום תהליך הכביסה. המבשם מוסיף ניחוח מרענן לאורך זמן, גם שהבגדים נמצאים בארון.הוא מסייע ליצור ריח אישי ומזכיר של הבגדים שלנו, זוהי דרך נהדרת להבטיח שהבגדים שלנו ישאירו ריח נפלא שמזכיר אותנו. בנוסף, מבשם כביסה מאפשר להתמודד עם ריחות לא רצויים שעשויים להופיע כגון זיעה, עשן סיגריות, אוכל וכדומה.
שימוש במבשם כביסה מהווה תוספת חשובה להשלמת התהליך ומבטיח ניחוח מרענן ועוצמתי.

לקוחות רבים ממליצים על מבשם הכביסה של ג'ונסון קלין המגיע במגוון ניחוחות לבחירה.

חזרה לרשימה