איך לנקות מיקרוגל?

איך לנקות מיקרוגל?

המיקרוגל הוא אחד ממוצרי החשמל הפעילים ביותר במטבח! הוא מציע לנו עולם ומלואו בכל הקשור לאפשרויות שהוא מציג בפנינו. אין ספק שמדובר במכשיר מופלא שמקצר לנו את זמן הבישול הממושך לאין שיעור. במאמר זה נרחיב על פעולותיו של המיקרוגל ועל החשיבות הרבה שיש בלשמור אותו נקי.

אילו יתרונות מציע לנו המיקרוגל?

למיקרוגל הביתי יש יתרונות רבים, הרי הם לפניכם:

  • הוא מפשיר אוכל קפוא – לחמים, פיתות, לחמניות ועוד.
  • הוא מחמם מגוון רחב מאוד של מאכלים שונים כמו קציצות ברוטב אדום, שניצלים ולמעשה כל מזון שאתם מעוניינים לחמם במהירות במקום לחכות שיתחמם על הגז.
  • הוא מחמם נוזלים כמו חלב, מרק ועוד.
  • ניתן לאפות בו, למשל, עוגה בספל.
  • אפשר ממש לבשל בו מגוון רחב מאוד של מזונות שונים כמו אורז, קוסקוס, תפוח אדמה ועוד.
  • אפשר להמיס בו שוקולד או חמאה לצורך ציפוי לעוגה.
  • אפשר להתיך בו גבינות שונות כמו צהובה, פרמז'ן ועוד, אם מכינים למשל פיצה פיתה.
  • ואפילו קיימת בחלק מהדגמים אפשרות לגריל!

אומנם כל האפשרויות הללו הן אכן נפלאות, אך הן גם מאוד מלכלכות. למשל אם לא כיסיתם את הצלחת של הקציצות ברוטב העגבניות, הרוטב עלול להתפזר בכל חלקי המיקרוגל. דוגמה נוספת היא אם המסתם חמאה והיא התפוצצה במהלך החימום, כאשר תפתחו את דלת המיקרוגל תראו נוזל שומני שנדבק בכל מקום.

מדוע כה חשוב לנקות את המיקרוגל?

אנשים רבים אינם ערים לחשיבות הניקיון של המיקרוגל, למעשה הדבר הוא ממש הכרחי כדי לא ליצור נזק עצום למכשיר ואף לעצמכם. כאשר לא מסירים את הלכלוך מדפנות המיקרוגל אתם עלולים לגרום לחימום של השאריות הללו שוב ושוב. כאשר אתם מחממים דברי מזון אלו הם עלולים ליצור חלודה על גבי דפנותיו הפנימיות. החלודה "אוכלת" את דפנותיו ועלולה לגרום לקרינה מסוכנת להיפלט החוצה.

כך תנקו את המיקרוגל שלכם ביסודיות

כפי שאתם מבינים לניקוי המיקרוגל יש חשיבות רבה, ולכן יש לעשות זאת באופן יסודי ואם ניתן אף על בסיס יומיומי. בדיוק לשם כך פיתחה חברת ג'ונסון קלין מוצרים יוצאים מן הכלל שיסייעו לכם במשימה בקלות וביעילות מרבית. בג'ונסון קלין השקיעו מחשבה רבה בסוג המוצרים שהם מציגים לקהל הישראלי, לפניכם מספר חומרי ניקוי שאין להם מתחרים!

  • THE PINK STUFF- משחה לניקוי כללי ורב תכליתי, המסוגלת לנקות את המיקרוגל שלכם ביסודיות שאין שנייה לה, ואף להסיר את הלכלוכים העיקשים ביותר. במשחה אין חומרים כימיקלים חזקים והיא תהפוך כל ניקיון שלכם למהנה, קל ופשוט.
  • ספריי הזהב ELBOW GREASE – מוצר נוסף המיועד להסרת שומנים הוא ספריי הזהב, אשר יהפוך את המיקרוגל שלכם לנקי ונוצץ כזהב! תכונותיו החזקות יסירו כל שאריות שומן עיקשות בקלות!
  • פד ניקוי אנטיבקטריאלי - זהו פד אנטי-בקטריאלי המיועד לניקוי והברקה של משטחים שונים ברחבי הבית. הפד הייחודי מונע היווצרות של חיידקים על גביו, והוא מגיע עם שני צדדים שונים: האחד מחוספס והשני עשוי מבד מיקרופייבר עדין עם סיבים בצפיפות גבוהה המאפשרים ניקוי מבריק. בנוסף, השימוש בפד הופך את הניקיון לפרקטי ביותר כיוון שכל חלק בבית מתנקה עם צד אחר לשם מקסום היעילות והניקוי.  נציין כי הצד המחוספס, אינו יכול לגרום לשריטות בריהוט שלכם, יחד עם זאת הוא מסיר שומן ולכלוכים קשים ביעילות יוצאת מן הכלל, וכיוון שמדובר בפד ארוך הוא מצליח לנקות גם אזורים שקשים יותר לגישה. 

טיפים חשובים לניקוי המיקרוגל

טיפ ראשון: כאשר אתם מנקים את המיקרוגל שלכם אל תתיזו לתוכו מים, הדבר עלול להסב נזק למיקרוגל כיוון שמדובר במכשיר חשמלי. ייתכן שמים יחלחלו לאזורים שהם לא צריכים להגיע אליהם והמיקרו ייהרס כליל. 

טיפ שני: בעת השימוש בחומרי הניקוי הבטוחים שלנו, נגבו את המיקרוגל באמצעות מגבת ספוגית ולאחר מכן נגבו אותו עם מגבת יבשה, כך תדעו שהוא אכן מוכן לפעולה. 

Back to blog