איך לנקות מכונת נספרסו?

איך לנקות מכונת נספרסו?

אנשים רבים ברחבי העולם חובבי קפה – ובצדק. יש משהו נהדר בכוס הקפה הראשונה של הבוקר, זו שעימה מתעוררים ומתחילים את היום. הארומה הנעימה, הטעם הנפלא והעובדה שאת כל הטוב הזה אפשר להכין מידי יום בביתכם! למרות כל זאת, רבים אינם מנקים את המכונה שלהם כראוי.  במאמר זה נספר לכם כיצד לנקות את מכונת האספרסו שלכם ולשמור עליה, כדי שתוכלו באמת ליהנות מכוס קפה טובה לאורך שנים!

ניקוי יומיומי

כדי ליהנות ממכונת הקפה שלכם לאורך זמן, יש להקפיד ולנקות אותה. נמליץ לכם לנגב אותה על בסיס יומיומי כך שלא יצטברו עליה כתמי מים או קפה. תוכלו לעשות זאת עם מארז מטליות מיקרופייבר J HOME המיועדות לניקוי כללי ומבריקות כל משטח שתרצו, כולל את מכונת הקפה שלכם. השתדלו לנגב אותה בכל פעם שאתם מסיימים בה את השימוש.

ניקוי שבועי

כדי לשמור על המכונה שלכם באופן רציף אשר יאפשר לכם ליהנות ממנה לאורך זמן, מומלץ לנקות אותה קצת יותר יסודי מידי שבוע. הקפידו לרוקן את המגש של הקפסולות המשומשות ואף למחזר אותן כדי לשמור על סביבה ירוקה יותר. כמו כן, חשוב מאוד לרוקן את המכל שבו מצטברים המים במכונת הקפה כדי למנוע היווצרות של עובש וריחות לא נעימים. בנוסף, חשוב מאוד שתנקו גם את מכל המים עצמו, תוכלו לעשות זאת באמצעות מים ומעט סבון ולהשתמש בסקראב לניקוי כללי ScruBear של ג'ונסון קלין, אשר יבטיח כי מכל המים לא יישרט או יינזק בכל דרך או צורה. הסקראב אינו סופח ריחות והוא גם אנטי בקטריאלי, ולכן הוא מושלם עבור משימה זו ורבות אחרות. מומלץ לשלב עם הסקרבייר גם את ספריי הזהב ELBOW GREASE שימרק את המכונה שלכם בצורה יוצאת מן הכלל!

ניקוי יסודי


אם אתם רוצים לנקות את מכונת הנספרסו שלכם באופן יסודי ממש, זה הזמן להוציא את התותחים הכבדים. 

אבנית-

ראשית חשוב מאוד לנקות את האבנית אשר מצטברת במכונה כיוון שמים זורמים בה כל הזמן. לניקוי האבנית נמליץ על שלושה מוצרים מצוינים מבית ג'ונסון קלין:

  • J-750 מסיר אבנית קשה ורובה – מוצר זה יסיר בקלות וביעילות רבה כל כתם או שומן אשר הצטבר על המכונה שלכם ויהפוך אותה לנקייה ונוצצת כחדשה.
  • חומץ לבן לניקוי כללי – THE PINK STUFF – מוצר נוסף מצוין הוא החומץ הזה אשר מנקה ביעילות יוצאת מן הכלל אבנית ומשטחים עדינים – מושלם למכונת הנספרסו שלכם.

כתמי קפה-

להסרת כתמי קפה עיקשים שקשה להסיר, נמליץ לכם להיעזר במסיר שומנים J-PRO אשר במספר ריסוסים בודדים יניב תוצאות מדהימות. כל שתצטרכו הוא רק לנגב אותו עם ספוג הקסם J-HOME ומכונת הקפה שלכם תנצוץ כחדשה.


עוד מוצר נפלא שיוכל להסיר כתמים קשים מהמכונה שלכם הוא THE PINK STUFF- משחת ניקוי כללי. המשחה הזו מהלכת קסם של ממש על מוצרים שונים ברחבי המטבח והיא תעשה זאת גם על מכונת הנספרסו שלכם! 

ניקוי מקציף החלב- 

אם למכונה שלכם יש מקציף חלב שמחובר אליה, יש צורך להקפיד גם על הניקיון שלו. ברמה היומיומית, יש להקפיד לנקות את הצינורית שממנה יוצאים אדי הקיטור לאחר כל שימוש עם מטלית לחה. גם כאן מארז מטליות מיקרופייבר J HOME יעניק לכם את התוצאות המיטביות ביותר, וניתן לשלב עימן גם את ספריי הזהב ELBOW GREASE אשר ינקה כל כתם ביסודיות.

את הניקיון היסודי שלה יש לעשות לאחר פירוק הצינורית ושטיפתה במים. את שאר הצינוריות הקפידו לנקות עם מטלית מיקורפייבר לחה בלבד. 


לסיכום, כך תוכלו לשמור על המכונה שלכם וכל החלקים הנוספים שלה באופן יסודי ואידאלי, שיאפשר לכם להשתמש בה עוד שנים רבות. 

Back to blog