איך לנקות קומקום?

איך לנקות קומקום?

אחד ממוצרי החשמל הכי פעילים בכל מטבח באשר הוא זה הקומקום. אנו מתחילים איתו את היום כשאנו מרתיחים בו מים חמים לכוס הקפה, ממשיכים איתו לשעות אחר הצוהריים כשאנו שבים הביתה לאחר יום ארוך ורק רוצים לשתות כוס שתייה חמה. לפעמים גם בלילה תה קמומיל יכול להיות מרגיע וטעים או כל חליטה אחרת שאתם אוהבים לשתות לפני השינה. אך שימושיו של הקומקום אינם מסתכמים רק בחימום מים לשם שתייה. הקומקום משמש אותנו גם כדי להוסיף מים חמים לבישולים מסוימים, כדי להמיס שעווה מפמוטי הנרות או החנוכיות, כדי לנקות באופן יסודי את הכיור ולשימושים נוספים אחרים. במאמר זה נדון בהרחבה כיצד לנקות אותו באופן יעיל כדי לשמור עליו לאורך שנים.

איך מנקים את הקומקום באופן שבועי?

הקומקום נמצא במרכז המטבח ולרוב ממוקם על השיש כאשר הוא חשוף לכול. כיוון שהמטבח מהווה את מרכז הבישולים והמזון, ובקומקום משתמשים לא פעם כדי לבשל, הוא יכול בהחלט להתלכלך ולצבור כתמי אוכל, נתזי מים וכדומה. אם אתם רוצים לשמור על קומקום נקי ויפה ממש כמו ביום שקניתם אותו, הקפידו לנקות אותו מבחוץ עם מטלית לחה ועם חומץ לבן לניקוי כללי של THE PINK STUFF מבית ג'ונסון קלין. הספריי הנפלא הזה מיועד לניקוי כללי. הוא מבוסס על חומץ, ואינו מזיק או פוגע במשטחים שונים וגם כאלו שנחשבים לעדינים מאוד. הפורמולה הייחודית שלו מסייעת הן בהסרת כתמים והן בהסרת אבנית. אם תקפידו על שגרת ניקיון קבועה, יישאר לכם קומקום נקי ונוצץ כחדש.

איך מנקים את הקומקום מאבנית?

פעמים רבות אנו פותחים את מכסה הקומקום ולפתע נגלית לעינינו שכבת אבנית. ישנן מספר דרכים כדי להסיר את האבנית מתוך הקומקום ביעילות, הרי הן לפניכם:

  • מלח לימון – יש מי שאוהב לנקות את חלקו הפנימי של הקומקום באמצעות מלח לימון שאותו מרתיחים ביחד עם מים. בסיום ההרתחה אפשר לשפוך את המים, להרתיח מים חדשים ונקיים שוב לניקוי יסודי ואז לשפוך אותם. בסיום התהליך, חלקו הפנימי של הקומקום יהיה נקי לחלוטין.
  • חומץ – יש מי שאוהב לשלב חומץ רגיל עם מים ואותו להרתיח לקבלת חלק פנימי נקי ונוצץ. גם כאן ממש כמו במלח הלימון יש לשפוך את המים ולהרתיח מים חדשים לשם ניקוי יסודי.
  • סודה לשתייה – יש מי שאוהב להשתמש בסודה לשתייה לניקוי הקומקום, כאן יש לשים מספר כפות, להוסיף מים, להרתיח ולתת למים להישאר בקומקום כשעה עד שכל האבנית תתמוסס. לאחר מכן ניתן לשפוך את המים ולהרתיח מים חדשים לשם ניקוי יסודי של הקומקום.
  • J-750 מסיר אבנית קשה ורובה מבית ג'ונסון קלין– ויש מי שאוהב לנקות את הקומקום שלו עם המוצר המופלא של J-750 אשר מסייע בהסרת אבנית בצורה יוצאת מן הכלל!  מדובר בחומר מרוכז המסיר באופן יסודי ויעיל את האבנית גם אם מדובר בכתמי אבנית עיקשים. תוכלו לנקות את הקומקום עם סקראב לניקוי כללי ScruBear לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

איך מנקים את הקומקום באופן יסודי?

ניקוי יסודי של הקומקום מתבטא בשמירה על ניקיונו הן מבחוץ והן מבפנים. כמו, כן כדי לשמור עליו לאורך זמן מומלץ שלא להשאיר בתוכו מים עומדים לאחר השימוש בקומקום כדי למנוע את ההיווצרות של האבנית מלכתחילה. בנוסף, בשל ה"מים הקשים", מומלץ להתקין פילטר מיוחד שתפקידו לטהר ולסנן את המים שאתם שמים בקומקום מהברז ובכך לקבל מים נקיים יותר שיפחיתו את היווצרות האבנית. 

לסיכום, אל תהססו להיעזר במוצרי הניקיון השונים מבית ג'ונסון אשר יבטיחו לכם תוצאות מיטביות בזמן קצר ומהיר ובניחוחות מדהימים שיעניקו לכם תחושה רעננה של ניקיון יסודי!

Back to blog